ADRES
ul. Kinowa 19A
04-030 Warszawa
TELEFON
601-312-011
606-366-485

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy? – usługi przeprowadzkowe

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy? Czy warto zaplanować to przedsięwzięcie samodzielnie? Na co należy zwrócić uwagę? Czy warto skorzystać z usług przeprowadzkowych? Odpowiadamy!

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy? – usługi przeprowadzkowe

 

Jak zorganizować przeprowadzkę firmy? – usługi przeprowadzkowe

Od czego zacząć przeprowadzkę firmy?

Przeprowadzka firmy to nie tylko zmiana pieczątki, wizytówki czy też szyldu. To nie tylko wysłanie powiadomienia do klientów i kontrahentów pt. „Zmieniam adres”. To także konieczność przeprowadzki dotychczas zebranego i zgromadzonego majątku firmowego.

Sprawa komplikuje się, gdy przedsiębiorstwo działało w tym samym miejscu przez długi czas, systematycznie zwiększając swoje zasoby rzeczowe, a co za tym idzie, także pracownicze.

Pojawia się więc pytanie, które przedsiębiorcom małym i dużym spędza sen z powiek – jak zorganizować przeprowadzkę firmy i nie zwariować? Podpowiadamy!

 

Dzięki wykorzystaniu kalkulatora jesteś w stanie wyliczyć koszt transportu przed przeprowadzką. Jeśli masz pytania zawsze możesz do nas zadzwonić.

 

Akcja informacja!

Zanim przystąpisz do czynności stricte związanych z przeprowadzką firmy, najpierw powiadom pracowników. Fakt ten należy zakomunikować znacznie wcześniej, ponieważ dzięki temu wszyscy zatrudnieni będą mogli się odpowiednio przygotować.

Warto podać przybliżony termin przeprowadzki, w ten bowiem sposób wszyscy przyzwyczają się do myśli o nadchodzących zmianach.

Co więcej, zatrudnieni poczują się w ten sposób docenieni – dobra komunikacja, odpowiedni przepływ informacji sprawi, iż samo przygotowanie do przeprowadzki (odpowiednie opakowanie rzeczy, zapakowanie sprzętu do pudełek) odbędzie się w przyjemnej atmosferze – a o tę szczególnie trudno, gdy natłok zadań do wykonania buduje sytuacje pełne stresu i zdenerwowania.

 

Nasza dywizja Każdy Kierunek Każdy Ładunek! 🙂

 

Zaplanuj przeprowadzkę

Zanim ogłosisz wszem i wobec, iż firmę czeka rzeczywista zmiana adresu, zaplanuj każdy krok przeprowadzki. Warto poświęcić na planowanie dużą ilość czasu – w ten oto sposób zadbasz o każdy, nawet najmniejszy aspekt, a także ewentualność, która może pokrzyżować plany. Jak zaplanować przeprowadzkę firmy? Do ręki weź długopis i czystą kartkę papieru. Rozpisz na niej poszczególne punkty:

• Po pierwsze – określ termin przeprowadzki oraz miejsce, do którego przenosisz firmę.

• Po drugie – oszacuj czas trwania przeprowadzki. Tu odpowiedz na pytanie, ile dni zajmie tego typu „operacja”. Warto zaznaczyć, iż w przypadku małego przedsiębiorstwa, przeprowadzka powinna odbyć się w ciągu jednego dnia. Duże i bardzo duże firmy potrzebują około 2-3, czasami 4 dni, aby przewieźć wszystkie sprzęty, dokumenty, meble oraz akcesoria. Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby cała firma jak najszybciej się przeniosła – powiedzenie „Czas to pieniądz” w tym wypadku dokładnie odzwierciedla całą sytuację.
Zamiast jednak budować napięcie i pośpiech, zaplanuj ten czas. Pozostaw także margines błędu tzn. 1-2 dodatkowe dni, dzięki którym zostanie zrealizowana całość obowiązków. Przypominamy, iż przeprowadzka wcale nie kończy się na przewiezieniu mebli i sprzętów – to także ich odpowiednie rozstawienie, zbudowanie odpowiedniej aranżacji we wnętrzu oraz adaptacja pracowników w nowym miejscu.

• Po trzecie – rozpocznij poszukiwania odpowiedniej firmy do przeprowadzki. Jak można słusznie spostrzec dostępność ofert po wpisaniu frazy np.

bagażówka Warszawa

jest bardzo rozległa. Warto więc rozeznać się w tym obszarze i sprawdzić opinie firmy, która oferuje usługi przeprowadzkowe.

Odpowiednie przygotowanie do przeprowadzki, czyli jak zapakować dobytek firmy?
Szalenie istotnym elementem przeprowadzki jest pakowanie dobytku firmy. Na plan pierwszy wysuwają się wszystkie szklane i delikatne przedmioty, w tym drukarki, faksy, skanery, monitory komputerowe, laptopy, otrzymane przez przedsiębiorstwo nagrody, czy sprzęt AGD i RTV. Tego typu sprzęt należy zapakować w odpowiedni sposób, tzn. owinąć folią bąbelkową, folią typu stretch i włożyć do opakowań, najlepiej oryginalnych. Jeśli takowych nie posiadamy – warto kupić wytrzymałe kartony.

Ponadto sprzęt delikatny, szklany, podatny na uszkodzenia należy prawidłowo oznakować. Naklejki z napisem – Ostrożnie! Szkło! Delikatne!, powinny znaleźć się na opakowaniach. Dzięki temu np. firma oferująca

usługi przeprowadzkowe

na terenie Warszawy otrzyma prostą i zarazem szalenie istotną informację – pudełka znajdą się w osobnej części pojazdu lub zostaną ustawione na górze, unikając w ten sposób kontaktu z ciężkim asortymentem.

Wynajem firmy – dlaczego warto skorzystać z usług przeprowadzkowych?

Już wspominaliśmy o tym w dzisiejszym artykule, niemniej jednak uważamy, iż wynajęcie firmy oferującej tanie usługi przeprowadzkowe to niezbędnik każdego przedsiębiorstwa. Dlaczego? W ten sposób zaoszczędzasz cenny czas, który możesz poświęcić swojej firmie i pracownikom. Ponadto, profesjonalne przedsiębiorstwa przeprowadzkowe mają odpowiednią flotę np. bagażówkę, kontener i meblowóz, dzięki czemu zapakowanie sprzętu ciężkiego, dużego oraz jego przewiezienie nie będzie nastręczało żadnych kłopotów.
Zmieniasz rzeczywisty adres przedsiębiorstwa w Warszawie? Polecamy więc wpisać do wyszukiwarki dedykowaną frazę np. bagażówka Warszawa, dzięki czemu znajdziesz aktualne oferty pochodzące od firm przeprowadzkowych.